Söndag

Satt och avnjöt en kopp på balkongen i den härliga kvälls solen.

Vad tror ni jag hör...
Jodå nu har dom gulsvarta vaknat till liv igen. 
Då menar jag inte vrålet mellan Elfsborg-Trelleborg från Borås Arena..

Utan ett hemskt Bzz BZzBZzz LJUD..
GETINGARNA har vaknat till liiiv..
Iof så kunde detta varit en MEEEGA stor humla.. iallafall så lät det..

Jag ruuuuusar in i panik, spiller ut hälften av kaffet på det redan smutsiga balkong betongs golvet..
Wilma börjar skälla för att försvara mig. Som tur är så vet grannarna att jag är allergisk mot Bzz bz ljudet med tillbehörande kropp. Annars hade dom nog börjat undra varför hunden skäller och jag skriker var tionde min .

Efter ett tag smyger jag tyst ut ifall att det MEGA stora gulsvarta monstret skulle få syn på mig och börja anfalla..

Jag sätter mig ner som en pinne. spänd så in i bänken.. Njuta vad är det?
Nu reagerar jag ju på varenda liten partikel som flyger i luften..

LAAARSSON SKÄRPNING!!!
vad fasiken.. jag måste kontrollera paniken..
Jag kommer på en briljant idé.. MUSIK och HEADSET..

Sådär..
då var den kontrollen avklarad..

Imorn får jag inte glömma köpa kaffe..
SHLUUUUTT..
Har laddat maskinen tills imorn bitti såklart!
over and out


*shluuuutt*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0