Vår i luften!

Ja mina vänner, nu är väl ändå våren på G!!?
Solen strålar och värmen stiger...


När jag startar dagen så måste jag:
Rusa upp ur sängen...
Springa till köket och trycka på knappen till bryggarn (som jag förberett kvällen innan)...
Slänga på mig närmsta byxor och tröja...
Ta på mig skorna och jackan...
Gå in i sovrummet och bära ut valpen...
Slänga på kopplen på vovvarna...
Gå ut ur lägenheten...
Trycka på hissknappen och åka ner till källarplan..sviin jobbigt ;).
Ut på gräsmattan så att hundarna får göra sina behov...
In i hissen igen, upp till våning 3...
In i lägenheten och av med kopplen...
Ge vovvarna mat...

Seeeen kan jag hälla upp den svarta ljuvliga dryck som har bryggts klart medans jag gått omkring i dvala.. NJUTNING!!! MÄNNISKA igen!!!
Så startar jag min morgon varje dag..
Vad vore livet utan kaffe..

Ja, då finns det ju ni hälsolivsnjutare där ute som gärna skulle ge mig en predrikan
om hur dåligt och onyttigt det är med kaffe...

Till er säger jag så här:

Det skulle vara en fruktansvärd hälso risk att möta en icke-drickande-kaffe-Larsson
på stan..

Det finns så mkt onyttigt här i livet..
Njut av en kopp svart om ni mår bra av det. och lev livet...
Ni andra.. skit i den svarta koppen och drick det ni känner för.

Larsson dricker sitt med en skvätt mjölk i..

over and out!




Vilken underbar dag det var igår.
Ingen tvätt ingen film.. hehe. iof så kunde jag inte slita mig från dammsugandet och skurning av golven..

Gums och jag bestämmde oss för att ha en valp träff vid öresjö..  Givetvis skulle kameran med. (som vanligt när Larsson är i farten) 

Vi åkte ut till sjön... WOW..Det var sommarkvälls/ kusten känsla på stället. 
Man blir som en ny människa när man är vid vattnet.. 

Vi fotade och lät hundarna få busa av sig..
Leo är bara 2 dagar äldre än Astrid. Det vart kärlek vid första ögonkastet.. 
Tänk!! Redan ett kärlekspar vid 4 månaders ålder.. JA det gäller att börja i tid och ta för sig här i livet!


 
                    *Kärlek*


   

                       *MYS*

  
                      *Njuter*

         


Efter det härliga besöket så blev det ett besök till fast inomhus, då hos familjen Ahlgren/Hedin. 
Dom hade grillat och bjöd på mat. 
Fick även några kalla enormt ljuvliga, underbara, fantastiska carlsberg. Det rann ner gött i strupen må jag säga.. 
Vad vore våren utan grill och några kalla.. 

LARSSON TAR AV HATTEN, BUGAR OCH TACKAR FÖR EN HELT MAGISK LÖR-VÅR-DAG!!



       Lev i nuet och ta vara på varandra!!!


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0