Fredag •

Äntligen Fredag!!

..Vilken dag.. 

Har varit inne på Tellus idag och hjälpt till lite, Det var kul!
Fick vara Rastvakt med.. :)
Givetvis när jag är på skolgården så händer grej efter grej.
Men inget som Larsson inte fixar.
Jag fick ett helt gäng på 6 barn att svänga över från arga ovänner till bästisar..
Så jag gick stolt in och fortsatte i klassen.
Då stog det en kaffe och två alvedon på skrivbordet!!!
TACK!!! ♥
Det är kamratanda det!!!

Jag har beställt sol till Emelie och dom andra i varberg.
Imorn kväll kommer solen titta fram.
Håll ut!!!



Men nu äntligen är det HELG!!
Guuuuud vad skönt!

Får se vad helgen har att bjuda på.
Sängen lockar mig med en bok.
Men klockan är bara barnet.
Kanske får bli soffläge med nåt bra på tv.
hm..
hehe.
Ja det ger sig.

Snälla: Ta vara på varandra! Man vet ALDRIG när det kan vara försent!!


TA HAND OM ER!!
//over and out









Kommentarer
Postat av: Emelie

Tusen tack för att du beställde sol till oss här nere i Varberg! =) Klarblå himmel och sol har det varit idag och nu är det grillning pågång!



KRAM KRAM!!

2010-05-29 @ 19:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0