Sköna maj

Lördag..

 

Sova vad är det?

Vaknade lite för tidigt idag. 
Tänkte lägga ner huvudet på den mjuka kudden och göra ett försök.
Nej.. ingen ide..
För så fort jag vred på mig så hade jag två stinkande hundar i ansiktet. Glada av att se mig igen.
Jaja.. upp och hoppa.
Önskar ibland att jag kunde ha deras energi på morgonen.

Idag är det sköna lördag!!

Regn ute... ska man ta sig ner till stan och göra något kul, eller ska man bara vara idag?

Måste iallafall sola.
hm.. ska man göra ett försök och ställa sig naken i källar lokalen och banka på monstret till solarie igen. 
Gick inte så bra sist!!! 
Får väl vara blekast i kvarteret i år igen.. ;)


Joo jag går nog och gör ett försök sen..


*gula monstret*


Igår...

Kom hem efter jobbet och pappa hade laddat med en film.
La mig i soffan. 
Kände hur ögonlocken blev tyngre och tyngre... Hörde hur pappa skrattade till.
Blundade bara..
Heeejdå skriker pappa, NU går jag!
Jaha ingen ide att ligga kvar i soffan
 valpen måste ut och jag sticka ner till stugan och ladda maskinerna.
Samt säga hejdå till en besviken farsgubbe! 

Linda ringde och vi bestämde att när tvätten var färdig hängd så skulle jag ta med mina djur och gå bort till henne.

Fredagskvällen bokad och klar.

Efter hängning var vi på väg..

MEN NEJ!! det regnade..
Våren ska ju firas in med sol och brasa..

Glad ändå, musik i öronen och djur som drar åt varsitt håll.
Kände mig som Elastic woman, armarna överallt och koppel i kors, sms, fotade och log. 
(kan nog göra mer än två saker samtidigt ändå) 



*på väg*

Det var en jätte mysig kväll hos fru Linda med son.

Tack vännen!! ♥

 Igår 5,5
Nästa vecka 10,5
hihi



Ha en skön 1maj mina vänner!!

PUSS





Ta hand om er!
//over and out










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0