Sköna Söndag!

Söndag..

Knallebesök, solning, film, kaffe, långpromenad, besök hos gums.


Ja mkt stod på schemat idag.
Kul efter en nerklubbad helg.


*OK*
Pappa var här och hade med sig filmen money talks.

Efter det gick jag en långpromenad helt själv och väldigt fort med musik i öronen.


*ljuvligt att rensa alla tankar här*



*besöket i stan*



Kul att stå i fönstret och bara kika ut mot staden..
Vi åt mat och tjöta en massa, och om livet.
Hade det jätte mysigt...
Tills vi kom hem till mig och möttes av kiss och toapapper i hela lägenheten..
Humöret sjönk ner till botten.. GRR!!!
Var bara till att plocka upp..
Innan idag var det min blomma som låg över hela golvet..
Näe så är det när man har valp..
Gäller att plocka bort allt som hon kan tänkas få tag på innan man går ut.
Denna gången hade jag glömt stänga toa dörren..
Hon ville väl torka upp efter sig..

Tusen tack för idag gums ♥ kärlek till dig!!!



TA HAND OM ER!!
//over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0