Hej

Nu har allvaret börjat igen :) Riktigt skönt att vara tillbaka på jobbet! Har verkligen världens bästa jobb, underbara kollegor och goa elever!!! 
Har inte skrivit på länge. Och ni flesta vet vad som hänt Wilma. Första dagen på jobbet fick jag åka med Wilma till göteborg för en röntgen undersökning. Det visade sig att hon har förstorat hjärta och vatten i lungorna. Hon får medicin för hjärtat. och även vätskedrivande medicin. Där av att man måste man gå ut med henne jätte ofta.
Så man är väldigt trött. men det är det absolut värt!!! Min lilla tjej ska bli bättre.. Tant ska jag nog säga istället hihi.
Så nästa vecka ska vi tillbaka för att kolla igenom henne igen. 
Ett stort Tack till mamma som hjälpte mig den måndagen!! ♥
Och ett stort Tack till pappa som är här och tar hand om wilma på dagarna när jag jobbar!!!♥


Efter jobbet idag var några utav arbetslaget på kurs (Tecken som stöd).. Den var KANON bra. 
Måste plugga som en dåre här nu om jag ska komma i kapp dom andra.  
Jag och Emelie hade en rolig bussresa hem. hehe.
Trötta nylärda tecken dårar.. och dåliga stötdämpare i bussen..
En  kom in på bussen och det hade vi roligt åt. ;)


Ha det toppen!!!
Och ta hand om er!!

tjingeling.



Kommentarer
Postat av: Emelie

HAHA! Hejsan min teckenkompanjooon ;D

Roligt på bussen? Nehe du! Vi hade superkul på bussen! Vi måste nog åka buss oftare du och jag, speciellt de bussarna med superdåliga stötdämpare! Haha helt otroligt ;P



Ses imorgon! ;D Kram!

2010-01-20 @ 20:55:33
URL: http://picsonly.blogg.se/
Postat av: Emmelie

H A H A H A! ! ! (tecken)

haha Vi hade SVINSKOJ!!! :)

Javisst vi får dra ett bussåk runt snart igen.



Ses imorgon igen.

kram H A H A H A

hahahaha..

2010-01-21 @ 17:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0