Tisdagkväll

Nu blir det ett snabb skriveri här!

Vad här hänt sen förra ggn?

Om jag säger såhär. WC-Fresh och Fryspåsar.... vart har jag vart och köpt dom tro??

- Jodå fick med pappa till ullared. Ingen glad pappa som var med. haha.
Första han gör, är att nästan köra på en cyklist. vid övergångstället vid netto.
Sen funkade inte fläkten i bilen, men i svenljunga när vi skulle stanna bilen. då sätter den igång. :) 
En mkt gladare pappa efter det. (en stund tills vi kom till G-kås)
Det var inte alls mkt folk där. Vi var iof där när det öppnade.
Hittade lite smågrejer. Men inte ett endaste klädesplagg.. Typiskt.
Vi delade upp oss några ggr. Men sen blev han väl trött. Jag sa hela tiden snart klar ska bara..ska bara..
Då tog han vagnen.. sköt iväg den.. Och sa: NU GÖR JAG SNART EN TV GREJ!!!!!
(han skulle skrika ALDRIG MER)
Han har sett ullared på tv..  Tur att det inte var så mkt folk där.. haha
Han är rolig min pappa.

Idag har jag varit hos Cilla hela förmiddagen.
Hennes dotter Felicia är så himla go alltså!
Sen var vi på city och handlade... Så nu har jag fyllt frysen.

Killfronten då?
Ingen förändring..... Eller jo kanske lite :) hehe.. Men det tar jag inte ikväll..



Nu blir det film.. fantastic 4 (tvåan).

Kram från mig..
Och njut av den härliga snön.  Det ska jag göra imorgon.. Blir pulka åk med Cilla, Felicia och Wilma.



Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, jag vill också åka till Ullared! :D



Kram

2010-01-06 @ 11:42:28
URL: http://picsonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0