Fantastiska Tisdag!!

Tisdag..

Hemliga klubben dagen

Vart är vi på väg? Växlande molnighet/sol/värme/regn/hagel och kyla, på en och samma dag. 

Men det är ju tisdag idag. En bra dag för Larsson.
Vaknade och gick upp kl 04:32
Vet inte vad sömn är längre.
Men det är väl det man har kaffet till. :)
För att hålla sig vaken.

Var ute och gick med eleven idag.
Vi gick till våran hemliga klubb..
Vi hade tur med vädret. Solen var framme till och från..
 

*Nästan framme*


*Hemliga Klubben*
(som inte är hemlig längre


 
(Åt) med eleven idag på lunchen.
Dricker ju en shake nu för tiden, det vet eleven. :)

Men jag blev tilldelad:

*bestick :)*


Annars har det varit en lugn eftermiddag. 
Har hjälpt våran praktikant med lite saker som hon ska ha med i sitt skolarbete.

Väl hemma så höll jag på att slockna.
Satte mig vid datorn.
Funderade på om jag skulle fixa håret.
 Men... nej inte ikväll!!

Blev istället lite fotvandring till pappa med mina 2 små spaniel tjejer.
Pappa blev överraskad när han fick se oss utanför dörren.
Första besöket för Astrid, och första promenaden till far på 4 mån för wilmas del.

Nu ligger dom och snarkar sött.

Hittade en skön låt idag. 

gillar texten:

VILD

♪ ♫ ♪
Om alla känslor vill sjungas ut,
vill du lyssna på mig?
Och om alla orden har sagts förut,
får jag tystna hos dig?
Du vet att kärleken väljer som den vill,
vi kan aldrig tämja den,
den tar sig dit den vill

Kärleken är vild,
blodet rusar i mig
såfort jag är nära dig
Hör hur hjärtat slår,
hör du kärlekens röst
som sjunger här i mitt bröst
Kärleken är vild,
jag har fattat det nu för mig finns bara du
Jag är din men kärleken är vild
♪ ♫ ♪


Nej..
Nu stänger Larsson butiken för ikväll.
Först lyssna på VILD en gång till, sen försöka somna framför tvn och:
Sunes S☼mmar



*puss*

TA HAND OM ER!!

//over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0