Onsdag!

Onsdag..


Efter några månader av för lite sömn, tog jag mig en ofrivillig sovmorgon idag.
snoozade och snoozade
Så 07.20 gick jag upp.. 
Kom fem min försent.. så det var inte hela världen. 


Vilken dag.
Vart ute och gått en massa. Även agerat stålkvinnan.. 
Jobbade över på fritids idag med.
Det var trevligt.


När jag kom hem sa pappa, shit du behöver städa!
DÅ tog jag åt mig..
För han märker inte ens när jag HAR städat.
Jag vet det såg riktigt illa ut. Efter bara några dagar utan dammsugning.
Kläder, hundleksaker, sopor ja det mesta som nästan kunde krypa ur lghtn.
Var bara till att plocka fram dammsugarn Lasse och skurhinken Sigurd.
Ungkarls lyan blev till en Tjej lya efter en timme.
Men ojdå..
Skulle suga upp lite damm från datorn.
Floooffs.
En tangent flög in i Lasse...
Det var F9 som flög in.


Tur att jag har en påslös sugare.
Men bläääh..
titta vad äääckliiiiigt..

Där fick jag rota fram F9an.

Efter städ var det dax för håret att få sig en renovering.
meen
AAAAAAAAAAAAJ
Vet inte om jag skakade flaskan ordentligt.
För det rann ner vätska på pannan..
Det började bubbla och jag fick ett horn.
Sen hade jag eld i håret. Kändes så iallafall.


*Strong=ELDIGT STARK*

Håret blev ok och jag har det kvar!


Sen blev det ICA maxi besök med Gums!



Vill tacka Bettan för den fina insatsen på jobbet idag oxå. 

Nej nu är det dax för det nattliga mötet med snubben blund
 ZzZzzzZZzzz

TA HAND OM ER!!
//over and out



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0