Torsdag ☆

Torsdag!!

Vill bara säga att jag har så otroligt underbara vänner i mitt liv!!
Jag är lyckligt lottad!!
TACK!!

Nu är det bara 15 dagar kvar tills avslutningsdagen.
Det känns i kroppen att jag går omedvetet och laddar upp inför denna dagen...

MEN jag måste sluta ladda på fel sätt.

Jag måste se det ur en annan synvinkel.
Nya äventyr och nya möjligheter.
Det är bara jag själv som kan styra båten i hamn.
Kapten Larsson ska ut och segla!!!
Drömmar, mål, självkänsla, fantasi, vänner och familj.
Det bränslet kommer man långt på.

http://www.youtube.com/watch?v=ZZ1671iCpFY

Denna låten ska spelas i en bar någonstans i utlandet om tre veckor!!!
Det du gums!!!


Puss på er!!

TA HAND OM ER!!
//over and out











Kommentarer
Postat av: Emelie

HEEEJ! Ska bara säga dig en sak och det är att med din båt kan du komma huuur långt som helst!!



KRAM!!

2010-05-27 @ 19:53:59
Postat av: Emmelie

Ååååå Vännen min!!! TACKAR!!!

KRAMAR

2010-05-28 @ 17:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0